F.A.Q
Дізнайтеся все, що потрібно для легкої та незабутньої мандрівки
Куди я можу забронювати тур з вами?
У нас є все — від добре знайомої і улюбленої класики, як наприклад, Болгарія, ОАЕ, Єгипет чи Туреччина, до нових, менш очевидних, але не менш захопливих місць. Хочеться чогось незвичного? Придивіться до Аліканте — стильного і суперінстаграмного курорту на Коста-Бланка або відкрийте для себе екзотичний Туніс чи Занзібар. Більше ідей та напрямків для подорожей з Join UP!™ шукайте тут.
З яких міст я можу виїхати чи вилетіти під час війни в Україні?
Для українців ми пропонуємо вильоти з ... аеропортів з Польщі, Молдови, Румунії, Чехії, країн Балтії. А також маємо програму автобусних турів до Туреччини, Греції, Чорногорії та Болгарії з виїздами з 10-ти українських міст.
Чи є тури Україною?
Звісно! Наша команда не втомлюється дивуватися і насолоджуватися різноманітністю, неймовірною красою, місцями сили, унікальними традиціями, історією та гастрономією України.
Тому Join UP!™ постійно поповнює свою колекцію цікавими місцевими маршрутами для відкриттів, натхнення та відпочинку.
Чи є спеціальні пропозиції для сімей/дітей?
Так, з Join UP!™ сімейні подорожі не тільки яскраві, а й вигідні. Переходьте у розділ ... та вибирайте готелі, що пропонують безкоштовне розміщення для дітей у рамках акції Kids Stay Free. Крім того, разом із нашим стратегічним партнером авіакомпанією SkyUp™ ми допомагаємо подорожувати без бар'єрів родинам з дітьми у спектрі, пропонуючи безкоштовний переліт для таких дітей при покупці туру. Більше актуальних пропозицій для вигідного сімейного відпочинку шукайте тут.
Чи є гарячі тури та як їх знайти на сайті?
Так, у нас регулярно з’являються гарячі тури — вигідні пропозиції для тих, хто готовий вирушити у відпустку вже зовсім скоро. Шукайте свій ідеальний метч тут.
Чи можна забронювати тур без перельоту?
Так, якщо ви плануєте дістатися до місця відпочинку самостійно або вже перебуваєте за кордоном, наші менеджери допоможуть вам забронювати тур без перельоту. Вибирайте зручну агенцію в розділі "Де купити", залишайте свої контакти і менеджер Join UP!™ зв'яжеться з вами для бронювання.
Чи можна забронювати тур без проживання?
Так, забронювати тур без проживання можливо, але виключно через менеджера. Зверніться, будь ласка, до нашого спеціаліста для оформлення такого бронювання та узгодження всіх деталей.
Чи є гарантії, що після оплати тур підтвердять?
Після оплати система автоматично передає бронювання до підтвердження. У більшості випадків підтвердження ви отримаєте протягом кількох годин. У рідкісних випадках може знадобитися додатковий час (до 24 годин), якщо потрібне підтвердження від партнерів.
Якщо з якихось причин тур не буде підтверджено, ми:
Запропонуємо альтернативні варіанти, або повернемо повну суму оплати.
Ми хочемо летіти кількома родинами, чи можливо при бронюванні якось зв'язати наші заявки, щоб у нас були поруч номери і місця?
Так, зв’язати ваші заявки можливо. Для цього потрібно звернутися до нашого менеджера.
- Якщо бронювання вже були зроблені самостійно через сайт — просто надайте менеджеру номери всіх відповідних бронювань, і ми додамо примітку з проханням розмістити вас поруч.
- Якщо ви ще не здійснили бронювання та плануєте оформлювати його через менеджера — обов’язково повідомте заздалегідь, що ви подорожуєте кількома родинами, щоб ми змогли одразу подати відповідний запит до готелю.
Ми завжди передаємо такі побажання нашим партнерам, але остаточне рішення щодо розміщення приймає адміністрація готелю на місці. Тим не менше, зазвичай готелі йдуть назустріч і намагаються врахувати побажання гостей.
Які документи потрібні для подорожі за кордон?
Для виїзду за кордон вам потрібен дійсний закордонний паспорт, а в деякі країни — ще й віза. Також можуть знадобитися медичне страхування, авіаквитки, ваучер на тур і підтвердження проживання. Ці вимоги залежать від країни, куди ви подорожуєте.
Як перевірити чи мій паспорт дійсний для поїздки?
Перевірте:
- чи ваш паспорт біометричний — на його обкладинці має бути спеціальний значок у вигляді прямокутника з кружечком всередині. (Відсутність біометрії може впливати на можливість безвізових поїздок.)
- термін дії закордонного паспорта — для більшості країн він має бути чинним щонайменше протягом 6-ти місяців з дати повернення.
наявність у паспорті вільних сторінок для віз або прикордонних штампів.
Що треба знати про подорожі з дітьми?
Для дитини потрібен окремий закордонний паспорт. А якщо дитина подорожує з одним із батьків або іншими супровідниками, може знадобитися нотаріально завірений дозвіл на виїзд від другого (обох) з батьків. Актуальні правила перетину українського кордону (зокрема і з дітьми) розписані на сайті Державної прикордонної служби України.
Більшість авіакомпаній допускає перевезення дитячих колясок у салоні за умови, що їхні розміри в складеному вигляді відповідають визначеним параметрам. А для немовлят до 2-х років часто передбачають спеціальні ремені безпеки та колиски. Уточнюйте ці моменти під час бронювання.
Також у літаку дозволено мати додаткову ручну поклажу з дитячим харчуванням, водою, іграшками тощо.
Чи потрібно платити додатково за немовля, якщо воно спатиме з батьками на одному ліжку і не потребує готельного харчування та окремого місця на трансфері?
У більшості випадків за немовля (дитину до 2 років), навіть якщо воно спить з батьками на одному ліжку і не потребує окремого харчування чи місця в трансфері, стягується сервісний збір.
На нашому сайті, якщо в пошуку вказано дитину до 2-х років, вартість туру вже враховує всі необхідні доплати для немовляти.
Якщо ж ви оформлюєте замовлення через менеджера, обов’язково повідомте, що з вами подорожує немовля, аби ми могли правильно розрахувати вартість туру відповідно до вимог авіакомпаній, готелю та трансферу.
Що треба знати про подорожі з тваринами?
Для подорожі за кордон ваш улюбленець повинен мати ветеринарний паспорт та сертифікат (свідоцтво) форми №1, виданий не пізніше ніж за 5 днів до дати від’їзду. Деякі країни вимагають довідку про стан здоров’я або аналізи на антитіла — уточнюйте ці вимоги заздалегідь.
Також обов'язково перевірте правила авіакомпанії щодо перевезення тварин — умови можуть відрізнятися (у салоні чи багажному відділенні, розміри переноски, вага тощо) і що вибраний вами готель приймає гостей з тваринами.
Чи є особливості щодо подорожей для людей з інвалідністю?
Люди з інвалідністю І та II групи мають подорожувати з повнолітнім супровідником. Також законом визначено перелік документів, необхідних людям з інвалідністю та їхнім супровідникам для перетину державного кордону.
Ознайомитися з ним ви можете за посиланням. Авіакомпанії зазвичай надають супровід в аеропорту, спеціальні сидіння, допомогу з посадкою/висадкою.
Скільки речей можу взяти з собою?
У вартість пакетного туру включений авіаквиток з багажем та однією одиницею ручної поклажі. Їхні параметри залежать від авіакомпанії, тож перевіряйте заздалегідь, щоб не довелося вибирати, яка з улюблених пар кросівок, полетить з вами на відпочинок. Або ж, щоб все необхідне точно помістилося, добронюйте додаткову одиницю багажу через нашого менеджера.
В автобусних турах Join UP!™ пасажири можуть перевозити з собою в салоні одну одиницю ручної поклажі (до 5 кг) та одну одиницю багажу, розміри якої не перевищують 65*35*40 см (Д*Ш*В), а вага — 25 кг. Можливо також забронювати додаткову одиницю багажу через повідомлення в заявці на відділ бронювання. Вартість послуги — 1183 UAH* в один кінець.
* вартість орієнтовна, може змінюватись залежно від курсу НБУ
Чи можна оформити страховку разом з туром?
Вартість туру уже включає оформлення страховки для виїзду за кордон. Свій страховий поліс ви отримаєте в пакеті документів перед виїздом. Додатково через нашого менеджера ви можете замовити страхування від невиїзду. Ми подбали про те, щоб під час планування довгоочікуваної поїздки причин турбуватися у вас було менше, тому розширили цю програму, доповнивши її актуальними випадками та ризиками, що покриваються у разі ануляції поїздки.
Як вибрати готель?
У нас є величезний вибір готелів на будь-який смак і будь-якого формату: стильні бутикові готелі, відомі світові мережі, затишні вілли і бунгало, і цілі апартаменти до вашого розпорядження з різними типами харчування, номерів та інфраструктурою. Щоб вибрати те, що потрібно саме вам, в описі готелів на нашому сайті звертайте увагу на розташування, рік побудови/реновації, розмір та типи номерів, відстань до моря, наявність власного пляжу, концепцію харчування, наявність розваг чи інфраструктури для дітей.
Коли вигідніше бронювати заздалегідь чи безпосередньо перед вильотом?
Це залежить від ваших пріоритетів, напрямку та сезону, але ось кілька основних порад:
Заздалегідь вигідніше бронювати, якщо:
- Ви плануєте подорож у високий сезон (літо, свята, канікули) — ціни ростуть ближче до дати вильоту, а популярні готелі можуть бути повністю розкуплені.
- Вам важливо мати великий вибір готелів, номерів, зручні дати і рейси.
- Ви подорожуєте з дітьми або великою компанією — легше знайти суміжні номери та забронювати місця поруч.
Гарячі тури перед вильотом можуть бути дешевшими, якщо:
- У вас гнучкі дати подорожі та немає особливих вимог до готелю.
- Ви готові летіти буквально «з валізою на порозі» — за 1–3 дні до вильоту.
- Це не пік сезону, і туроператору потрібно «розпродати» залишки місць.
Порада: якщо хочете зекономити, але водночас мати гарантію — слідкуйте за акціями раннього бронювання, які часто пропонують знижки до 30–40% та вигідні умови оплати.
Як забронювати тур онлайн?
"Self service — це зручний формат для тих, хто хоче швидко та самостійно забронювати тур. Ви заходите на сайт, обираєте потрібний тур, оформлюєте покупку онлайн — і миттєво отримуєте всі документи та детальну інформацію на свою електронну пошту. Усе — без зайвих дзвінків і листування.
Online sales — це персоналізований підхід з допомогою наших менеджерів. Ви залишаєте запит або звертаєтесь напряму, і команда професіоналів супроводжує вас на всіх етапах — від підбору туру до надсилання всієї потрібної інформації. Ідеальний варіант, якщо потрібна консультація або додаткові рекомендації."
Що входить до вартості туру?
До стандартної вартості туру зазвичай входить:
- Авіапереліт
- Проживання в готелі
- Харчування (залежно від вибраного типу: сніданки, all inclusive тощо)
- Страховка
- Груповий трансфер аеропорт – готель – аеропорт
- Супровід гіда на курорті.
Усі екстрапослуги оплачуються додатково.
Як оплатити вибраний тур?
💳 Self-service — оплата карткою онлайн
Швидко та зручно: оплата банківською карткою через платіжну систему прямо на сайті.
🏦 Online sales — оплата на розрахунковий рахунок
Оплата здійснюється за реквізитами компанії. Ви отримаєте рахунок на електронну пошту після підтвердження замовлення.
Чи можлива оплата частинами?
Так, така опція доступна виключно при бронюванні через менеджера.
Умови:
- Передоплата 30% від вартості туру при бронюванні
- Решта суми — не пізніше ніж за 14 днів до вильоту
Зверніться до менеджера для оформлення та уточнення деталей.
Як отримати документи після оплати (рахунок, чек, ваучер)?
Якщо ви забронювали тур через наш сайт, усі актуальні документи відображатимуться у вашому особистому кабінеті і дублюватимуться в листах на електронній пошті. Якщо ж ви забронювали тур через агенцію і додали заявку до особистого кабінету, то там же зможете переглянути і завантажити документи для поїздки.
Як перевірити статус мого бронювання?
Self service — уся інформація про ваше бронювання доступна в особистому кабінеті на сайті. Також вам надходять листи на електронну пошту, вказану під час оформлення. Не забудьте перевірити папки «Спам» та «Промоакції».
Online sales — ваш персональний менеджер надасть всю необхідну інформацію про бронювання.
Як внести зміни до вже заброньованого туру?
Щоб внести зміни до свого бронювання, зверніться до нашого менеджера за контактами, вказаними у листах, які ви отримали після оформлення. Ми допоможемо оновити інформацію або змінити умови відповідно до можливостей.
Так, скасування бронювання можливе. Для цього необхідно звернутися до вашого менеджера.
Чи можна скасувати бронювання? Які умови скасування?
Умови скасування детально прописані в договорі, укладеному під час бронювання.
Рекомендуємо уважно ознайомитися з ними перед підтвердженням замовлення.
Чи повертаються кошти при скасуванні туру?
Так, але сума повернених коштів залежить від того, коли ви скасовуєте подорож: чим ближче до дати вильоту, тим більше штрафів може бути з боку авіакомпаній, готелів чи інших партнерів. Усі цифри та строки саме по вашому туру прописані окремим пунктом у договорі.
Які додаткові послуги я можу замовити і як це зробити?
Ми з радістю допоможемо зробити вашу подорож ще комфортнішою та яскравішою! Додайте до свого туру індивідуальний трансфер, харчування на борту, екскурсії, розваги чи додаткове страхування. Для цього просто напишіть менеджеру Join UP!™.
Чи можемо ми вибрати місця на рейсі, щоб сидіти поряд в літаку?
Так, така можливість існує, але все залежить від авіакомпанії. Якщо перевізник надає послугу вибору місць, наш менеджер із радістю запропонує вам придбати її заздалегідь.
У деяких випадках місця розподіляються автоматично під час реєстрації на рейс, і ми не можемо гарантувати, що ви сидітимете поруч без попереднього бронювання конкретних місць.
Як дізнатися розклад рейсів?
Актуальний розклад рейсів ви отримаєте в туристичному ваучері. Там будуть зазначені час вильоту, авіакомпанія, номер рейсу та термінал.
Також ви завжди можете перевірити статус рейсу на сайті авіакомпанії.
Чи повідомлять мене у разі зміни рейсу?
Якщо ви забронювали тур через наш сайт, то про будь-яку зміну в турі отримаєте лист на електронну пошту. Якщо ж ви забронювали тур через агенцію, то у разі змін отримаєте повідомлення від нашого менеджера.
Чи потрібно мені самостійно реєструватися на рейс?
Так, якщо авіакомпанія передбачає обов’язкову онлайн-реєстрацію, вам необхідно зареєструватися самостійно.
Інформацію про це ви можете:
- Запросити у нашого менеджера
- Або ознайомитися з умовами на офіційному сайті авіакомпанії.
Чи пропонуєте ви трансфер до аеропорту з України?
Так, ми пропонуємо трансфери до аеропортів Жешува та Кишинева.
Додаткове бронювання трансферу можливе незалежно від того, як саме ви оформили тур — як через Online sales, так і через Self service.
Для цього просто зверніться до нашого менеджера за контактами, вказаними у листі
Як дізнатися час зворотного трансферу з готелю до аеропорту?
Інформацію про час зворотного трансферу ви отримаєте за день до вильоту.
Вона буде доступна на рецепції вашого готелю — зверніться, будь ласка, до адміністрації, щоб уточнити деталі.
Як я зрозумію в аеропорту, що це саме мій трансфер до готелю?
Усе дуже просто: після прильоту вас зустріне представник Join UP!™ з табличкою. Він допоможе з орієнтуванням, підкаже, де ваш автобус або авто, і супроводить до трансферу.
Ми прилітаємо зранку, а заселення до готелю — аж в обід, чи зможемо ми заселитися раніше?
Раннє заселення залежить від доступності номерів на момент вашого приїзду. Іноді готель може заселити вас раніше, безкоштовно або за додаткову плату. Але навіть, якщо ви приїхали раніше чекіну, ви можете залишити речі в камері схову та користуватися інфраструктурою готелю (басейнами, ресторанами тощо).
Чи можна змінити номер у готелі, якщо не сподобався той, в який мене заселили?
Так, якщо буде бажання, ви можете звернутися на рецепцію готелю з проханням про заміну номера. Якщо є вільні варіанти, вам можуть запропонувати інший (безкоштовно або за доплату залежно від категорії номера).
Які додаткові послуги можна замовити в готелі?
Актуальний вибір, ціни та доступність додаткових послуг ви зможете уточнити на рецепції готелю і там же їх замовити та оплатити.
Які екскурсії та активності доступні на моєму курорті та як їх замовити?
На кожному курорті ми пропонуємо широкий вибір активностей — від прогулянок історичними місцями і огляду природних пам’яток до релаксових круїзів, майстер-класів і адреналінових пригод. Повний перелік екскурсій по кожному напрямку шукайте на нашому сайті в розділі "Країни", або ж з цим вам допоможе вас особистий асистент Join UP! Pocket Guide. Замовити екскурсії можна через наших представників на місці або заздалегідь під час бронювання туру через менеджера Join UP!™.
Куди звертатися, якщо є питання щодо поїздки?
Ми хочемо зробити подорожі наших туристів максимально легкими і безтурботними, тому подбали, щоб поруч з вами завжди був надійний тревел-асистент. Join UP! Pocket Guide™ — це ваш персональний гід у вигляді бота в Telegram та Viber, який допоможе оперативно отримати професійну консультацію українською або англійською мовою за будь-яким запитом — від допомоги в екстрених ситуаціях до порад щодо вибору екскурсій. Шукайте QR-код Join UP! Pocket Guide™ на ваучері або переходьте за посиланням.
Крім того, якщо ви забронювали тур через наш сайт, то чекайте в електронній скринці лист з усіма деталями та необхідними контактами. Якщо ж ви бронювали тур через агенцію, цю інформацію вам надасть ваш менеджер.
Куди звертатися у разі екстреної ситуації під час подорожі?
У разі будь-якої непередбаченої ситуації під час подорожі звертайтеся за контактами, вказаними у розділі «Контакти» в Join UP! Pocket Guide™ або скористайтеся одним із наступних каналів:
📧 Email: travel@joinup.ua
📞 Гаряча лінія: 0 800 30 97 97 (безкоштовно в межах України)
📞 Для дзвінків із-за кордону: +38 (044) 303 9 303
Чи є у вас програма лояльності?
Так, у нас є програма лояльності «Гаманець», яка дозволяє заощаджувати на подорожах уже з першого бронювання. Лише за реєстрацію на нашому сайті ви отримаєте 2 000 грн на ваш бонусний рахунок, і далі за кожне бронювання на сайті вам нараховуватиметься 2% кешбеку. Накопичуйте бонуси та оплачуйте ними тури: до 99,9% вартості туру при онлайн-бронюванні та до 10% , якщо бронюєте через турагенцію. Для цього потрібно згенерувати промокод на бажану суму.
Чи можна подарувати подорож іншій людині?
Так, звісно! Подарувати подорож — це подарувати емоції, які залишаться в пам’яті надовго.
Вибирайте суму сертифіката або конкретний тур, а ми усе красиво оформимо та відправимо вам або одразу вашому адресату у стильному тревел-конверті з особливим дизайном. Даруйте близьким яскраві враження і нові відкриття з подорожами з Join UP!™.