• office@joinup.ua
  • +38 (044) 303 99 99
  • +38 (044) 330 02 85
  • +38 (067) 724 80 80
  • +38 (063) 472 80 80

Агентам

Про перетин кордону в автобусних турах: усе, що ви хотіли запитати

Літо — час відпусток, канікул та мандрівок на море. І ми в Join UP! знаємо, як важливо для туристів провести омріяний відпочинок комфортно та саме так, як планувалося. Знаємо і дуже добре розуміємо, як ви засмучуєтеся, коли їм доводиться годинами чекати на кордоні в автобусі замість того, щоб швидше дістатися готелю, вдягнути купальник та бігти на пляж. Або якщо раптово змінюється час виїзду, коли вже все собі розплануєш. Тож сьогодні спробуємо відповісти на всі ваші запитання, пов’язані з чергами на кордоні.

ЧОМУ ТАКІ ЧЕРГИ?

Через недостатню пропускну здатність кордонів у піковий літній період та брак слотів у системі єЧерга.

Як ви знаєте, на кордонах діє спеціальна система єЧерга, яка створювалася для того, щоб кожен автобус мав свій певний час і не затримувався на кордоні, але на практиці перевізник може забронювати свій “талончик” тільки за добу до рейсу і за умови, що автобус, який виконуватиме рейс, у цей момент уже перебуває на території України.  Тож планувати і брати слоти завчасно на весь сезон під розклад руху немає змоги, а взяти вільний на потрібний час нерідко стає задачею із зірочкою — їх часто немає в наявності. Додайте до цього щоденну кількість рейсів від усіх перевізників — і ось маємо вірогідність багатогодинних черг.

І ЩО ВИ З ЦИМ РОБИТЕ?

Полюємо на слоти. Без жартів

Наша команда весь час моніторить слоти, намагається вхопити саме ті, які підходять під наш розклад і конкретний рейс, враховують обмеження пересування у комендантську годину та ще й будуть максимально комфортними для туристів. Інколи змінюючи навіть пункт, через який автобус буде їхати, аби тільки він, наскільки це можливо, не вибивався з графіка. Через це нам часом доводиться інформувати вас про те, що час виїзду змінюється — і це може відбутися як пізніше, так і раніше.

А ЩО, ЗАВЧАСНО ПОПЕРЕДИТИ НЕ МОЖНА?

Ділимося з вами інформацією одразу, щойно дізнаємося самі

Тільки-но ми отримуємо слот у єЧерзі на рейс, одразу повідомляємо вас про зміни в часі виїзду, якщо такі плануються — щоб туристи могли розрахувати для себе все оптимально зручно.

ОК, АЛЕ ЧОМУ СТАЄТЬСЯ ТАК, ЩО НАВІТЬ МАЮЧИ СЛОТ, АВТОБУС СТОЇТЬ НА КОРДОНІ?

На жаль, буває так, що у прикордонників трапляються позаштатні ситуації, а також — що єЧерга або сервіс перевірки паспортів на кордоні не працюють

У таких випадках робота пропускного пункту на певний час зупиняється, і коли поновлюється, то всі автобуси рухаються в порядку тієї ж черги, але вже із запізненням.

А ЩО РОБИТИ НАМ?

Подбайте, щоб туристи були поінформовані про ситуацію на кордонах 

Так, чекати годинами чи підлаштовуватися під зміни часу виїзду — не відчувається як бажана і приємна частина відпочинку. Але коли є чітке усвідомлення ситуації і того, що в деяких випадках проїзд кордону може тривати довше, ніж було заплановано, це дає можливість подбати про те, щоб зробити цей період для себе легшим — взяти з собою книжку чи журнал, подушку під голову, яка дозволить подрімати, додаткову іграшку для малечі, щоб вона не встигла занудьгувати у дорозі.

Ми ж зі свого боку разом з усією туристичною спільнотою України окремим вектором працюємо над тим, щоб доносити інформацію про ситуацію на кордонах до відповідальних державних органів, аби змінити її, адже мандрівки мають відбуватися тільки із задоволенням!